Rola perfum w dbaniu o wizerunek
We wrześniu obchodzimy Międzynarodowy Dzień Urody. Z tej okazji warto zatrzymać się na chwilę i zastanowić, co możemy zrobić, aby zadbać o swoje ciało i duszę, podkreślić największe atuty, które podarowała nam natura i zakamuflować drobne niedociągnięcia. Zadbanie o siebie i dopracowanie wizerunku to nie tylko sposób na lepszy wygląd, ale także poprawienie samopoczucia i dodania sobie pewności siebie.
Zadbaj o urodę i zafunduj sobie wyjątkowe chwile relaksu
W dobie mody na selfie, wszechobecnych Social Mediów i kreowania perfekcyjnych wizerunków gwiazd świata wybiegów, sceny, kina i ogólnie pojętego show biznesu temat ten staje się jeszcze bardziej aktualny. Tak naprawdę jednak walory urody podkreślano już w starożytności. Na przestrzeni wieków ulegały one jednak ogromnym zmianom. Piękności z okresu średniowiecza czy baroku obecnie z pewnością nie podbiłyby wybiegów.
Skorzystaj z rabatu dla czytelników! Lane perfumy AMBRA taniej o 12% przy użyciu kodu: URODA
Rabat nie łączy się z innymi promocjami. Dotyczy produktów marki AMBRA. Ważny do 30.09.2021 godz. 23:59
Uroda to jednak nie tylko konkretne wymiary, symetryczne kształty czy określony kolor włosów. Atrakcyjny wygląd zewnętrzny dodaje pewności siebie, sprawia, że bardziej otwieramy się na świat i zdobywamy odwagę, by realizować marzenia. Z okazji Międzynarodowego Dnia Urody warto zastanowić się nad swoimi mocnymi stronami i zacząć je podkreślać.
Yves Saint Laurent – prawdziwy guru świata mody i kosmetyków – niegdyś powiedział, że „najpiękniejszym makijażem kobiety jest jej pasja, ale kosmetyki łatwiej kupić”. Obecnie zarówno panie, jak i panowie mają dostęp do szerokiej gamy preparatów i zabiegów, które pozwalają poprawić swój wygląd. Oprócz kosmetyków pielęgnacyjnych i do makijażu, ważną rolę odgrywa również zapach. Obłoczek pięknych perfum doskonale uzupełnia wizerunek i potrafi zmieniać postrzeganie danej osoby w oczach otoczenia. Sprawdź lane perfumy
Wyjątkowa rola perfum w tworzeniu wizerunku
Zapachy odgrywają bardzo ważną rolę w komunikacji niewerbalnej. Mogą być subtelne i delikatne lub bardziej zmysłowe i kuszące. Pozwalają wiele zmienić w postrzeganiu nas przez dopiero poznane osoby. Zbyt intensywne i ciężkie perfumy, niedopasowane do okazji, przez otoczenie mogą zostać odebrane za nachalne i wręcz nieprzyjemne.
Chcesz podkreślić zapachem swój nienaganny styl? Pamiętaj, aby dobierać perfumy stosownie do pory roku, dnia oraz okazji. Kompozycje tajemnicze i kuszące na imprezie, zupełnie nie odnajdą się w biurze, a wakacyjne świeżaki szybko znikną w zimowe wieczory. Latem lepsze będą zapachy cytrusowe, wodne i ozonowe, a zimą cięższe akordy kwiatowo-orientalne i korzenne. W dzień lepsze będą perfumy lżejsze i bardziej zwiewne, a wieczorem można pozwolić sobie na bardziej wyraziste kompozycje.
Serce to już zupełnie inne bajka. Tutaj czaruje tajemnicza róża damasceńska – królowa kwiatów dumnie pyszni swoje płatki i nie pozwala dojść do głosu nikomu innemu. Upajający zapach zawraca Ci w głowie, a Ty przejmujesz jej pewność siebie.
Pamiętaj, że zapach działa na podświadomość Twoich rozmówców. Może on wiele powiedzieć o upodobaniach i cechach osobowości, które skłaniają Cię do wyboru konkretnych nutek. Perfumy stanowią jedną z wizytówek, która jest równie ważna, co stylowy strój, perfekcyjne ułożenie włosów czy makijaż.
Perfumy – Twój przyjaciel w kreacji wizerunku
Eleganckie kompozycje zapachowe są w stanie podkreślić profesjonalizm podczas spotkania służbowego, pomóc stworzyć wizerunek pewnego siebie człowieka sukcesu lub dziewczęcej romantyczki kuszącej nieśmiałymi spojrzeniami podczas randki. Rodzaj używanych perfum jest równie ważny dla pań, co i panów.
Utarło się, że to kobiety bardziej dbają o urodę i pieczołowicie dopracowują swój wizerunek. Obecnie jednak coraz więcej mężczyzn również przekonało się, że atrakcyjny wygląd ma znaczenie w codziennych relacjach. Panowie nie używają kosmetyków do makijażu, ale z powodzeniem mogą dopełniać swój wizerunek obłoczkiem luksusowych perfum idealnie dobranym do stroju oraz swojej osobowości.
Komentarze (6)