CENTRUM POMOCY

W czym możemy Ci pomóc? Wybierz kategorię pytań.

DOSTAWA

Czy wysyłają Państwo paczki za granicę?
Tak, przesyłki zagraniczne realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej. Koszt takiej wysyłki zaczyna się od 56 zł, w zależności od kraju dostawy oraz ilości perfum. Zamówienia zagraniczne można składać za pośrednictwem naszego sklepu. Wpisując odpowiedni kraj w adresie dostawy, koszty przeliczą się automatycznie, uwzględniając wielkość zamówienia.
Jak szybko otrzymam zamówienie?
Zamówienia zazwyczaj wysyłamy na następny dzień po zaksięgowaniu płatności, ale regulaminowo przyjmujemy okres od 1-3 dni roboczych. Do tego należy doliczyć czas dostawy zależny od wyboru przewoźnika.
Od jakiej kwoty jest darmowa dostawa?
Darmowa dostawa obejmuje zamówienia na kwotę powyżej 250 zł (bez kosztów wysyłki).
Jakie sposoby dostawy są dostępne?
Paczki wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD, Poczty Polskiej lub do Paczkomatów InPost.

PŁATNOŚCI I ZAMÓWIENIA

Czy można płacić przy odbiorze?
Oczywiście, koszt takiej wysyłki to 12,30 zł za pośrednictwem kuriera DPD.
Jakie są metody płatności?
Zamówienie można opłacić za pośrednictwem płatności elektronicznych imoje lub przelewy24, zwykłym przelewem bankowym na wskazany numer konta, kartami płatniczymi lub skorzystać z płatności za pobraniem. 
Czy mogę zamówić teraz, a zapłacić później?
Jest taka możliwość, dzięki usłudze Twisto w ramach elektronicznych płatności imoje. Wybierając tą formę płatności możesz złożyć i otrzymać zamówienie już teraz, a płatności dokonać w ciągu 21 dni. Szczegóły w regulaminie Twisto na stronie https://www.twisto.pl/.
Czy mogę założyć zamówienie telefonicznie?
Oczywiście istnieje taka możliwość, aczkolwiek zachęcamy do zarejestrowania się oraz składania zamówień na naszej stronie www.laneperfumy.pl . Dzięki temu można skorzystać z wielu atrakcyjnych rabatów oraz promocji, które przygotowaliśmy.
Czy mogę dodać produkty do zamówienia lub je anulować?
Możemy edytować lub anulować zamówienie, jeśli jeszcze nie zostało przekazane do realizacji. W takiej sytuacji prosimy o pilny kontakt na adres e-mail info@laneperfumy.pl.

PRODUKTY i PROMOCJE

Jaki jest stopień zaperfumowania?
Poziom składników zapachowych utrzymujemy na poziomie 18%, co klasyfikuje nasze produkty jako wody perfumowane.
W jakich butelkach sprzedawane są perfumy?
Buteleczki w jakich sprzedajemy perfumy możesz zobaczyć na naszym sklepie internetowym pod adresem: www.laneperfumy.pl/informacje/34-nasze-butelki Oferujemy trzy pojemności butelek: 35 ml, 60 ml i 108 ml.
Jak mogę skorzystać z programu lojalnościowego?
Dostępne punkty znajdują się na koncie klienta, w zakładce moje punkty lojalnościowe. W celu ich użycia należy dostępne punkty przerobić na voucher. Wygenerowany kod należy wkleić w pole ,,kupon rabatowy" podczas składania zamówienia. Wszelkie informacje na temat programu lojalnościowego znajdują się pod adresem: https://laneperfumy.pl/informacje/13-program-lojalnosciowy.
Moje punkty lojalnościowe zniknęły?
Punkty z programu lojalnościowego zgodnie z regulaminem mają termin ważności 90 dni. Termin ten liczony jest od dnia przyznania punktów lojalnościowych – nie ma tu znaczenia moment przekształcenia punktów na voucher.
Czy promocje łączą się?
Promocje nie łączą się ze sobą. Nie połączą się również kupony z programu lojalnościowego, dlatego najlepiej przekształcać punkty na kupon tuż przed złożeniem zamówienia, aby uwzględnił wszystkie rabaty. Poinformujemy, jeśli w ramach promocji kupony wyjątkowo będą łączyć się z innymi.
Jakie są promocje?
Wszelkie promocje i ich szczegóły znajdziesz w zakładce ,,Pomocje". O aktualnych promocjach informujemy na bieżąco w naszym newsletterze oraz na profilach społecznościowych: Facebook, lnstagram, YouTube.

ZWROTY I REKLAMACJE

Czy mogę zwrócić perfumy?
Oczywiście, perfumy można do nas odesłać wraz z formularzem zwrotu oraz numerem konta. (www.laneperfumy.pl/informacje/17-reklamacje-i-zwroty). Zachęcamy również do kontaktu mailowego (info@laneperfumy.pl) przed dokonaniem zwrotu. Wezwiemy kuriera po odbiór towaru.
Jak długo trwa zwrot pieniędzy?
Pieniądze zwracamy do dwóch tygodni od momentu otrzymania poprawnie wypełnionego formularza reklamacyjnego.
Co zrobić w przypadku, gdy produkt został uszkodzony?
W takiej sytuacji prosimy o kontakt na adres e-mail info@laneperfumy.pl z załączeniem zdjęcia uszkodzonego produktu.

BIURO OBSŁUGI KLIENTA - KONTAKT Z NAMI

ul. Gabriela Narutowicza 8A,
43-600 Jaworzno

+48 12 444 79 71

info@laneperfumy.pl

Kontakt z nami

opcjonalne