492. AMBRA Woda perfumowana Pojemność-35ml
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 18,00 zł
Cena regularna przed obniżką: 18,00 zł
Promocja do - 20 % na wybrane perfumy marki AMBRA
Cechy charakterystyczne
OPIS PERFUM 5th AVENUE - Elizabeth Arden Woda perfumowana 30 ml
Elizabeth Arden '5th Avenue' to zapach na każdą okazję. Elegancki, ale i frywolny. Prosty, ale i skomplikowany...jak kobieta.
Nuty zapachowe
Głowamagnolia, kwiat lipy, mandarynka, bez, konwalia i bergamotka
Sercegałka muszkatołowa, goździk (roślina), tuberoza, fiołek, brzoskwinia, jaśmin, ylang-ylang i róża bułgarska
Bazagoździk (przyprawa), irys, bursztyn, drzewo sandałowe, wanilia i piżmo
UWAGA - kopiowanie oraz rozpowszechnianie opisów produktów zamieszczonych w sklepie LANEPERFUMY.PL jest zabronione! Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 e. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)
Na nowojorskiej 5th Avenue Elizabeth Arden otworzyła pierwszy salon kosmetyczny w czasach, gdy w świecie przedsiębiorców praktycznie nie było kobiet, a makijaż był zaledwie ciekawostką. Legendarna innowatorka i bizneswoman ponad sto lat temu położyła fundamenty pod amerykański przemysł kosmetyczny. Elizabeth Arden była jedną z pierwszych osób, które stosowały w kosmetykach naukowe innowacje i prezentowała holistyczne podejście do piękna. Apelowała do kobiet, aby nawilżały skórę, unikały bezpośredniego działania promieni słonecznych i codziennie ćwiczyły jogę.
Dlatego kosmetyki Elizabeth Arden starały się raczej działać wspomagająco na cerę, a nie maskować jej niedoskonałości. Wizje Elizabeth Arden były bezkompromisowe, jej produkty naprawdę pomagały kobietom a wiele z nich szybko zyskało status kultowych, na przykład popularny Elizabeth Arden Eight Hour Cream, legendarne perfumy Elizabeth Arden Blue Grass, czy odważna czerwona szminka Elizabeth Arden. Produkty Elizabeth Arden codziennie pomagają kobietom na całym świecie stać się piękniejszymi i bardziej pewnymi siebie, a historia Elizabeth Arden do dziś jest dla wielu z nich inspiracją.