492. AMBRA Woda perfumowana Pojemność-35ml
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 15,30 zł
Cena regularna przed obniżką: 18,00 zł
Cechy charakterystyczne
OPIS PERFUM BLUE LABEL - Givenchy Woda toaletowa 50 ml
'Blue Label' to tradycyjny dla stylu Givenchy zapach, będący hołdem dla nowoczesnego mężczyzny. Energetyczny i bardzo wyrafinowany aromat, zawierający woń drzewa cytrusowego, połączoną z nutami wodnymi i powietrznymi. Chłodny, dynamiczny i zmysłowy. Nowy, ale jednocześnie nie zrywający z tradycją, zapach dla aktywnych mężczyzn. Zmysłowości dodają ostre przyprawy. Elegancki i dynamiczny. 'Blue Label' jest bardziej świeży i więcej w nim dynamiki. Wciąż elegancki, ale z buntowniczym akcentem.
Nuty zapachowe
Głowagrejpfrut i bergamotka
Sercelawenda, pieprz, kardamon i dzięgiel
Bazawetyweria, cedr i olibanum
UWAGA - kopiowanie oraz rozpowszechnianie opisów produktów zamieszczonych w sklepie LANEPERFUMY.PL jest zabronione! Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 e. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)
Oferta Givenchy skierowana jest dla mężczyzn i kobiet, którzy cenią sobie luksus i wysoką jakość produktów, z którymi mają styczność na co dzień. Ubrania Givenchy łączą w sobie niebanalną elegancję z wysoką jakością wykonania. Perfumy Givenchy tworzone są przez najzdolniejszych perfumiarzy posiadających wieloletnie doświadczenie w swojej branży. Zapachy Givenchy stanowią klasykę na rynku perfumeryjnym. Do ich produkcji firma wykorzystuje jedynie składniki najwyższej jakości. Unikalne połączenie nut zapachowych sprawia, że perfumy Givenchy żyją na naszej skórze swoim życiem. Zapachy pięknie się rozwijają, co sprawia, że trudno się nimi znudzić. Firma przykłada wiele starań również do komponowania flakonów, które w jak najlepszy sposób oddałyby finezję kompozycji zapachowych, które się w nich znajdują. Perfumy damskie i męskie to doskonały pomysł na prezent dla wyjątkowej dla nas osoby. Marka jest dla wielu synonimem luksusu i dobrego smaku, co sprawia, że jest chętnie wybierana przez konsumentów w wielu krajach na całym świecie.