BVLGARI MAN IN BLACK - Bvlgari Woda perfumowana 60 ml

Bvlgari Man in Black - Bvlgari
  • Bvlgari Man in Black - Bvlgari
  • Bvlgari Man in Black - Bvlgari

Cechy charakterystyczne

Dla kogo
Dla mężczyzn
Sugerowane użycie
Na wieczór
Rodzaj produktu
Pozostałe marki
Typ zapachu
Orientalny
Akord
Korzenny
Charakter
Ciężki
Pora roku
Jesień
Kupując teraz ten produkt, otrzymasz
0 punktów lojalnościowych
Dostawa już od 8,50 zł
Sprawdź koszty wysyłki
Darmowa wysyłka
już od 250,00 zł
Kup ten produkt i zapłać w ciągu 21 dni
Wybierz Twisto jako płatność.
Cena aktualna
663,60 zł
Ostatnie sztuki
Ilość

OPIS PERFUM Bvlgari Man in Black - Bvlgari Woda perfumowana 30 ml

BVLGARI Man In Black, nowy, orientalny, kwiatowo ambrowy zapach, doskonała harmonia kontrastów: zmysłowości składników i mocnej, męskiej osobowości kompozycji.

Niezwykły zapach, którego kody olfaktywne wyrażają wszystkie paradoksalne niuanse współczesnego mężczyzny.
Nieomylnie przyciągający uwagę, uwodzicielski, niemal hipnotyczny, dedykowany mężczyźnie, 
który jest uosobieniem bardzo nowoczesnej, oczywistej męskości i nadzwyczajnej mocy uwodzenia. 




 

Nuty zapachowe

glowa.svgGłowa

tytoń, przyprawy i rum

serce.svgSerce

skóra, tuberoza i irys

baza.svgBaza

drzewo gwajakowe, benzoes i fasolka tonka


UWAGA - kopiowanie oraz rozpowszechnianie opisów produktów zamieszczonych w sklepie LANEPERFUMY.PL jest zabronione! Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 e. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)

Marka kojarzona z klejnotami, niezmiennie od lat. Perfumy Bvlgari to połączenie jubilerstwa i sztuki perfumeryjnej, która wyraża magię i niepowtarzalność regionu Morza Śródziemnego. Marka pochodzi z Włoch i podkreśla to na każdym kroku. Cechuje się wyrafinowanym stylem, nieprzeciętnymi pomysłami oraz niemalże mistrzowskim wyczuciem kolorystyki. Bvlgari ma swoje początki w roku 1884 w Rzymie. Marka na początku zajmowała się biżuterią, a w późniejszym czasie także zegarkami. W 1992 roku miały premierę swoje pierwsze perfumy owego giganta. Od tamtego czasu minęło 28 lat i dzisiaj Bvlgari może pochwalić się wieloma udanymi propozycjami, np. Omnia, Man, Goldea czy Splendida.

Inspiracji marka szuka głównie w przyrodzie, jej różnorodności, a także przy okazji podróży po różnych zakątkach świata. Dla Bvlgari pracują najlepsze nosy tego świata. Jeśli chodzi o flakony – mają one przypominać korzenie Firmy – biżuterię. Misją marki jest dzielenie się poczuciem satysfakcji i radości, która wynika z obróbki naturalnych klejnotów.

NOLIA COSMETICS sp. z o.o. Reviews with ekomi-pl.com

Osoby, które kupiły ten zapach, kupiły również: