BVLGARI MAN IN BLACK - Bvlgari Woda perfumowana 60 ml
Cechy charakterystyczne
- Dla kogo
- Dla mężczyzn
- Sugerowane użycie
- Na wieczór
- Rodzaj produktu
- Pozostałe marki
- Typ zapachu
- Orientalny
- Akord
- Korzenny
- Charakter
- Ciężki
- Pora roku
- Jesień
0 punktów lojalnościowych
już od 250,00 zł
OPIS PERFUM Bvlgari Man in Black - Bvlgari Woda perfumowana 30 ml
BVLGARI Man In Black, nowy, orientalny, kwiatowo ambrowy zapach, doskonała harmonia kontrastów: zmysłowości składników i mocnej, męskiej osobowości kompozycji.
Niezwykły zapach, którego kody olfaktywne wyrażają wszystkie paradoksalne niuanse współczesnego mężczyzny.
Nieomylnie przyciągający uwagę, uwodzicielski, niemal hipnotyczny, dedykowany mężczyźnie,
który jest uosobieniem bardzo nowoczesnej, oczywistej męskości i nadzwyczajnej mocy uwodzenia.
Nuty zapachowe
Głowatytoń, przyprawy i rum
Serceskóra, tuberoza i irys
Bazadrzewo gwajakowe, benzoes i fasolka tonka
UWAGA - kopiowanie oraz rozpowszechnianie opisów produktów zamieszczonych w sklepie LANEPERFUMY.PL jest zabronione! Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 e. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)
Marka kojarzona z klejnotami, niezmiennie od lat. Perfumy Bvlgari to połączenie jubilerstwa i sztuki perfumeryjnej, która wyraża magię i niepowtarzalność regionu Morza Śródziemnego. Marka pochodzi z Włoch i podkreśla to na każdym kroku. Cechuje się wyrafinowanym stylem, nieprzeciętnymi pomysłami oraz niemalże mistrzowskim wyczuciem kolorystyki. Bvlgari ma swoje początki w roku 1884 w Rzymie. Marka na początku zajmowała się biżuterią, a w późniejszym czasie także zegarkami. W 1992 roku miały premierę swoje pierwsze perfumy owego giganta. Od tamtego czasu minęło 28 lat i dzisiaj Bvlgari może pochwalić się wieloma udanymi propozycjami, np. Omnia, Man, Goldea czy Splendida.
Inspiracji marka szuka głównie w przyrodzie, jej różnorodności, a także przy okazji podróży po różnych zakątkach świata. Dla Bvlgari pracują najlepsze nosy tego świata. Jeśli chodzi o flakony – mają one przypominać korzenie Firmy – biżuterię. Misją marki jest dzielenie się poczuciem satysfakcji i radości, która wynika z obróbki naturalnych klejnotów.