MADE TO MEASURE - Gucci Woda toaletowa 50 ml
Cechy charakterystyczne
- Dla kogo
- Dla mężczyzn
- Sugerowane użycie
- Na dzień
- Rodzaj produktu
- Pozostałe marki
- Typ zapachu
- Orientalny
- Akord
- Korzenny
- Charakter
- Pośredni
- Pora roku
- Wiosna
0 punktów lojalnościowych
już od 250,00 zł
OPIS PERFUM MADE TO MEASURE - Gucci Woda toaletowa 50 ml
Zapach Gucci 'Made to Measure' reprezentuje męskiego partnera dla ikony damskiego zapachu Gucci 'Première'. Podczas, gdy bohaterkę 'Première' spowija suknia i zapach couture, jej towarzysz występuje w garniturze i zapachu 'Made to Measure'. Mężczyzna ten jest wytrawnym koneserem, którego każdy krok wyraża oryginalny sposób bycia i dystynktywny styl. Jego zapach, ubiór i aparycja wyróżniają go z tłumu jako kogoś, kim inni chcieliby być.
Nuty zapachowe
Głowakalabryjska bergamotka, kwiat tunezyjskiej pomarańczy, lawenda i anyż
Sercegałka muszkatołowa, lilia wodna, Śliwka, cynamon i jagody jałowca
Bazalabdanum, paczula, skóra i bursztyn
UWAGA - kopiowanie oraz rozpowszechnianie opisów produktów zamieszczonych w sklepie LANEPERFUMY.PL jest zabronione! Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 e. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)
Progresywna, innowacyjna i nadająca kierunek – marka Gucci kreuje świat mody od niemal stu lat. Jej nowoczesne i eklektyczne produkty stanowią dowód wybitności włoskiego rzemiosła i są niepokonane pod względem jakości i dbałości o szczegóły. Początek marce dał niepozorny Guccio Gucci, zakładając w 1921 r. warsztat obróbki skóry. Wtedy nie śnił nawet o tym, że nadał właśnie imię legendzie mody, która kiedyś zdobędzie świat. Dziś marka Gucci błyszczy nie tylko na wybiegach dla modelek, swoje kolekcje rozszerzyła o inne dodatki, a także kosmetyki i perfumy. Do najbardziej interesujących należą niewątpliwie aromatyczny zapach dla mężczyzn Gucci Guilty lub romantyczny, kwiatowy zapach dla kobiet Gucci Bloom. Zgodnie z wizją aktualnego dyrektora kreatywnego, którym jest Alessandro Michele, marka Gucci na nowo zdefiniowała luksus XXI wieku i umocniła swoją pozycję jednego z najbardziej pożądanych domów mody na świecie.