zobacz nasze butelki

Poniższa nazwa oraz zdjęcie produktu są zastrzeżonym znakiem towarowym producenta. Użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych i porównawczych oraz dla nakreślenia linii zapachowej naszych perfum.

126. CHENELL NO 5 - CHENELL

Perfumy 'CHENELL NO 5' są jednym z najbardziej znanych i najlepiej sprzedających się perfum na świecie.

 

Nuta głowy: aldehydy, bergamotka, cytryna, neroli

Nuta serca: jaśmin, róża, lilia

Nuta bazowa: wetiwer, wanilia, ambra, drzewo sandałowe

Typ zapachu Kwiatowy
Rodzaj produktu Perfumy
Sugerowane użycie Na dzień
Akord Pudrowy
Charakter Pośredni
Pora roku Jesień
Dla kogo Dla kobiet
Oceń 
2019-01-16
super

nie znam oryginału a ten bardzo mi się podoba,polecam

Oceń 
2017-10-18
Polecam

Piekny ,długotrwały zapach zdecydowanie polecam

Oceń 
2017-08-29
Polecam

Wg mnie różnią się od oryginału ale... Pachną na mojej skórze bardziej pudrowo przez co kocham je bardziej niż oryginał :)

Oceń 
2016-11-17
Cudo

Piękny zapach bardzo zmysłowy ,kobiecy.Polecam

  • 1 z 1 ludzi uznało tą recenzję za pomocną.
Oceń 
2016-08-12
Polecam

Podoba mi się ten zapach odkąd zaczęłam używać perfum. Klasyka.... polecam .

  • 1 z 2 ludzi uznało tą recenzję za pomocną.
Oceń 
2016-04-05
Klasyka

Klasyczny zapach damski, troszkę mydlany przez co doskonale oddaję to co ma w sobie najlepsze.

  • 3 z 4 ludzi uznało tą recenzję za pomocną.
Oceń 
2016-02-19
Pełna kobiecość

Klasyka,z tradycjami, które w zalewie nowoczesności nie dane nam poznać. Ten zapach otula, swoją miękkością i niezwykłością. Nie ma tu miejsca na szok czegoś niepotrzebnego.Ponadczasowa kompozycja, którą czuje się niczym kawałek siebie. Piękne i trwałe. Rozumiem zachwyty milionów kobiet, teraz stałam się jedną z nich.

  • 3 z 3 ludzi uznało tą recenzję za pomocną.

Napisz swoją opinię!

Napisz opinię

126.  CHENELL NO 5 -  CHENELL

126. CHENELL NO 5 - CHENELL

Perfumy 'CHENELL NO 5' są jednym z najbardziej znanych i najlepiej sprzedających się perfum na świecie.

14.00 zł

Kupując teraz ten produkt, otrzymasz:
2 punkt/ów lojalnościowych